کانون ریاضیات  متوسطه پیرانشهر

کانون ریاضیات متوسطه پیرانشهر

خوسبختی ما : تجربه از دیروز،استفاده از امروز،امید به فردا
کانون ریاضیات  متوسطه پیرانشهر

کانون ریاضیات متوسطه پیرانشهر

خوسبختی ما : تجربه از دیروز،استفاده از امروز،امید به فردا

کتاب دیفرانسیل جدید سال تحصیلی 91-92

 

   

برای دریافت  کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال  از لینک زیر استفاده نمایید.

.



اصلاحات کتاب

برای دریافت اصلاحات  کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال   از لینک زیر استفاده نمایید.

.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
پرنیا چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 18:22

من دو روز دیگه کل کتاب و امتحان دارم حالا که عوض شده چطوری بفهمم چطوری بخونم؟ آخه چرا تند تند عوض میکنن؟

امیر چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 18:02

سلام بابت کتاب ممنون
من خارج از کشور درس میخونم و الان سال دوم معماری هستم
متاسفانه مدرسه ما پیش دانشگاهی نداره در نتیجه معلم هم نداریم
زمانی که من پیش دانشگاهی بودم چون دانشگاه هم میرفتم نتونستم دیفرانسیل 1 رو امتحان بدم.تا همین امسال.امسال هم که میگن کتاب عوض شده و دیگه 1 و 2 نداره.یعنی باید کل کتاب رو امتحان بدم؟

بله باید کتاب جدید رو امتحان بدید

meysam چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 00:40

من نمیشناسمت گله ولی خیلی حال دادی که کتابو گذاشتی ناز دا برم نازی چی!!!!میثم از شهرضا(قمشه)

آرمین شنبه 2 دی 1391 ساعت 11:59 http://azadi91.ibsblog.ir

سلام میخواستم بدونم این همون کتاب تغییریافته امسال است.....حساب دیفرانسیل

بله این همون کتاب جدیدالتالیف است

Mohsen سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 17:01

سلام . ممنون از شما این کتاب رو لازم داشتم.

خواهش می کنم
موفق باشی

fariba سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 22:45 http://www.benamehzan.mihanblog.com

bazam slm
vali rastesh hangidamman va3 konkur migam Mr
va ink webe2n jalebe arzeshe khundano dare hamishe besh sar mizanam tashakor lazem ni va lazeme begim mc baray webe khube2n

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد